S cieľom uľahčiť užívateľom používanie našich webových stránok využívame cookies. Používaním našich webových stránok súhlasíte s použitím súborov cookies.
sk cz

info@perfektneobrazy.sk

0908 238 059

(po-pia 08:30 - 16:30)




Najčastejšie otázky

Tu nájdete odpovede na Vaše načastejšie otázky.

 

Aké druhy tovaru poskytujete na predaj?

Poskytujeme na predaj tlačené obrazy na plátne, ručne maľované obrazy na plátne a obrazy s hodinami.

 

Sú obrazy nové?

Samozrejme, všetky naše obrazy sú vyrábané na objednávku a teda sú nové.

 

Aké materiály používate na výrobu vašich obrazov?

Používame iba vysokokvalitné a ekologické farby bez zápachu (vyrábané na vodnej báze), ktoré nevypúšťajú škodlivé látky do ovzdušia. Obrazy tlačíme pigmentovou alebo ekosolventnou tlačou na kvalitné plátna, ktoré sa používajú na fotografickú tlač - canvas a ručne maľované obrazy maľujeme na kvalitné hrubé umelecké plátna - canvas. Plátna sa vyznačujú obrovskou vodeodolnosťou a sú naťahované na rámy (blindrámy) z prírodneho dreva s hrúbkou 1,7cm. Obrazy majú potlačené a pomaľované boky, a preto nie je treba vonkajší rám.

 

Čo znamená, že sú obrazy tlačené pigmentovou alebo ekosolventnou tlačou? Aký je medzi nimi rozdiel?

Rozdiely medzi pigmentovou a ekosolventnou tlačou nájdete popísané >>> TU.

 

Kto maľuje vaše ručne maľované obrazy?

Naše ručne maľované obrazy maľujú anonymní kvalifikovaní maliari, ktorí pracujú pre našu firmu.

 

Sú obrazy pripravené na zavesenie na stenu? Obsahuje balenie aj materiál potrebný na zavesenie obrazu?

Samozrejme, balenie obsahuje ZADARMO aj skrutky s hmoždinkami a háčiky na zavesenie obrazu a k tomu šablónu na vŕtanie otvorov na stenu.

 

Vypadajú obrazy aj v skutočnosti rovnako ako na fotografiách v e-shope?

Obrazy v skutočnosti vypadajú takmer identicky ako na fotografiách v e-shope. Môžu sa mierne líšiť farbami, čo môže byť spôsobené nastavením monitora.

 

Je nutné sa u vás pred nákupom zaregistrovať?

Nie, u nás nie je nutné sa pred nákupom zaregistrovať. Na čo však chceme upozorniť je fakt, že po registrácii sa stávate automaticky členmi vernostného systému a pri nákupe môžete získať body, ktoré si môžete uplatniť pri nasledujúcich objednávkach. Viac o vernostnom systéme nájdete >>> TU.

 

Aké sú u vás možnosti platby?

U nás sa dá platiť v hotovosti pri prevzatí - dobierkou alebo bezhotovostne platbou vopred prevodom/vkladom na účet a vopred platobnou kartou.

 

Aké sú u vás možnosti dopravy?

Zásielky odosielame kuriérom UPS a Slovenskou poštou, a.s..

Kuriér UPS - DOPRAVA ZADARMO

- Odosielame do 7-14 pracovných dní.

 

Slovenská pošta, a.s. - Balík na adresu - DOPRAVA ZADARMO

- Odosielame do 7-14 pracovných dní.

 

Slovenská pošta, a.s. - Balík na poštu - DOPRAVA ZADARMO

- Odosielame do 7-14 pracovných dní.

 

Poskytujete aj možnosť osobného odberu?

Bohužiaľ, osobný odber nie je možný, neprevádzkujeme kamennú predajňu.

 

Ako rýchlo vybavujete objednávky?

Objednávka býva zvyčajne vybavená do 24 hodín a odoslaná do 7-14 pracovných dní.

 

Prečo trvá doručenie až 7-10 pracovných dní pri tlačených obrazoch a 10-14 pracovných dní pri ručne maľovaných obrazoch?

Dlhšia dodacia doba v našom e-shope je zapríčinená tým, že naše obrazy sú vyrábané na zákazku po prijatí objednávky. V ponuke máme viac ako 150 000 obrazov a je veľmi komplikované mať všetky skladom. Výhoda výroby obrazov na zákazku je taká, že obrazy nie sú zaprášené alebo inak poškodené skladovaním. Vďaka tomu sú farby na obraze pestré a sýte.

 

Aká dlhá je záručná doba výrobkov, ktoré ponúkate vo vašom e-shope?

Záručna doba našich výrobkov je podľa § 620 Občianskeho zákonníka stanovená na 24 mesiacov.

 

Ako mám postupovať, ak chcem obraz reklamovať?

V tomto prípade je potrebné, aby ste prešli do sekcie "Reklamácia tovaru" a postupovali podľa pokynov. V prípade nejasností alebo iných otázok nás môžete kontaktovať e-mailom na info@perfektneobrazy.sk alebo telefonicky na číslach 0908 238 0590949 581 135 a my vás oboznámime s ďalším postupom reklamácie.

Reklamovaný obraz nie je nutné zasielať na našu adresu, po dohode ho vyzdvihne náš kuriér.

 

Keď mi obraz nesadne rozmerom, farbou alebo sa mi nepáči, môžem ho vrátiť?

Samozrejme, kupujúci v zmysle § 7 a nasl. zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov o a zmene a doplnení niektorých zákonov, môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od prijatia. Obrazy musia byť zaslané späť tak, aby sa počas prepravy neznehodnotili, t.j. zabalené v obale, v ktorom vám boli doručené, spolu s kópiou faktúry. Obrazy nesmú byť poškodené, nemôžu mať žiadne odreniny, odtlačky prstov a ani navŕtané háčiky na zavesenie. Peniaze vám vrátime do 14 dní odo dňa, kedy nám bude tovar doručený späť na našu adresu. Celý postup nájdete v sekcii "Vrátenie tovaru".

Obraz nie je nutné zasielať na našu adresu, po dohode ho vyzdvihne náš kuriér.

 

 

Y2RjN